17 Şubat 2017 Cuma

BEL FITIĞI,BOYUN FITIĞI VE YA FİBROMİYALJİ AĞRILARINIZ VARSA 1 AY DA BU AĞRILARINIZA SON VEREBİLİRSİNİZ ;)





Merhaba arkadaşlar upuzuuuunnn biraradan sonra tekrar bloga döndüm ;)
İtiraf ediyim yazmayı çok özlemişim :)
Blogda yine içimden geldiği gibi herşeyden yazıp sizlerle paylaşıcam.
Sözü çok fazla uzatmadan konuya geçiyorum ;)



Başta şunu söylemeliyim ki küçücük yaşlardan bu yana alternatif tıbbın her çeşidine çok fazla ilgili bir çocuktum büyüdüm gittim bu değişmedi..Çok fazla araştırırım,notlar alırım işte benim hobilerimden biri de budur :) 
Ancak alternatif tıpta en çok bitkilerin dünyası ilgimi çekmiştir.Saatlerce bitkilerle ilgili yazılmış makaleleri okusam,araştırsam sıkılmam.Bu nedenledir ki hiçbir okuduğumu unutmam nasıl dikkatli okuyorsam ve nasıl bu alanla ilgilenmekten zevk alıyorsam artık siz düşünün hepsi ezberimdedir.
Benim bitkiler dünyasına olan aşkımdan miniminnacık bir giriş yaptıktan sonra sözün özüne gelelim☺






Bel fıtığı,boyun fıtığı gibi rahatsızlıklardan ülkemizde birçok kişi maalesef muzdariptir.Genç yaşlı demeden bu rahatszılıktan yakınan büyük bir kitle vardır.Benim de ailemde bel ve boyun fıtığı rahatsızlığı olan var.Bu yazımı yazmama vesile olan paylaşımımın nedeni olan kürü ilk onlara uyguladım ve çok ama çok faydasını gördük daha sonra çevremdekilere söylemeye başladım ve onlarda aynı şekilde kısa sürede çok faydasını gördüler.Bende daha fazla kişi yararlansın diye ilkten snapchat hesabımdan yayınladım baktım çok fazla ekran görüntüsü alındı çok fazla soru geldi,sonrasında instagramımın instasnapinde paylaştım ve bu seferde dm den çok fazla soru geldi '' nasıl gerçekten ağrı geçti mi ? nasıl uyguladın tam olarak anlatta biz de yapalım gibi konuşmalar sonrasında gerçekten artık herkese tek tek anlatmakla bir süre sonra başa çıkamamaya başladım,zamanım yetmedi ve daha çok kişi faydalansın soran olursa detaylı anlattımını okuyabilsinler ve bize ve çevremizdekilere ne denli faydalı olduğunu öğrensinler diye bloga yazma kararını aldım ;) Çünkü biz çok şükür çok faydasını gördük ve burdan da bir kişi dahi olsa görüp,okuyup,uygulayıp Allah razı olsun dese bu dünyalara bedel ☺


İlk başta söylediğim gibi ben bitkilerin dünyasını çok seven ve hobi olarak çok fazla araştırıp,öğrenmek isteyen biriyim..Ancak ben bir bitkiyi ya da bir rahatsızlığa iyi gelebilecek bitkilerle gelen bir şifayı araştırırken ilk olarak Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlunun anlatımlarından,kürlerinden,tavsiyelerinden başlarım..Gerek sosyal ağda,gerekse kitaplarında ne kadar paylaşımı varsa onları inceler,okur,dinler not alırım..Benim için bu devrin Lokman hekimidir.Hangi kürünü denediysem herzaman hep olumlu sonuçlar aldım ya da ailem,arkadaşlarım çevremden kime tavsiye ettiysem olumlu sonuçlar aldılar..
Yine ailemde olan rahatsızlıklardan bel fıtığı,boyun fıtığı ve fibromiyalji rahatsızlıklarına iyi gelebilecek bitkisel yöntemleri araştırırken ilk olarak Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlunun bilgilerine başvurdum ve uyguladık sonuç gerçekten iyinin en iyisiydi..Sonra çevremdekilere biz bu kürü uyguladık siz de uygulayın dedim ve dediğim kim varsa çok şükür Rabbim şifasını verdi..



Ve bu kişilerin ağrıları oldukça şiddetli bel ve boyun fıtığına bağlı ağrılar ve fibromiyaljiye bağlı sırt ağrılarıydı.
Benim yakın çevremden bu kürü kim uyguladıysa 3-4 güne bel,boyun ve fibromiyaljiden kaynaklanan ağrılarında ciddi anlamda hafifleme gerçekleşti bir kaç hafta sonra ise ağrılar neredeyse tamamen geçti yani 1 ayı bulmadan birçok kişinin ağrıları geçti..Ancak bu kür şöyle birşey ki ağrılarım geçti bırakayım demeyeceksiniz.Kalıcı sonuç için 1 ay boyunca ağrılarınız  3-5-10-20 gün sonra ne zaman geçerse geçsin bir ay boyunca devam edeceksiniz.Kürü 1 ay'a tamamlayacaksınız.


Şikayetiniz hangisinden bel-boyun fıtığımı yoksa fibromiyalji mi ona göre bu yağları verilen ölçülerde karıştırıp 1 ay boyunca günde 2 kere sabah ve akşam olmak üzere bilinçsizce bir masajla değil!!!Hafif hafif 10-15 dakika kadar ağrıyan bölgeye ve çevresine sadece sürüyorsunuz..

Kür için susam yağı ve adaçayı yağı diğer bir adıyla acı elma yağına ihtiyacımız var.

Bel ve boyun fıtığı için;
3 çay kaşığı sussam yağına 
1 çay kaşığı adaçayı yağı ( acı elma yağı ) karıştırıyoruz..

Fibromiyalji için ise;
1 tatlı kaşığı susam yağını
1 çay kaşığı adaçayı yağı ( acı elma yağı ) karıştırıyoruz..

Fibromiyalji kürünü yaparken aşağıda tarifini yazdığım çaylarıda belirtilen ölçü ve zamanlarda bir ay boyunca içerseniz daha etkili bir fayda görürsünüz..



Kaynamış olan 1 bardak suya,1 tatlı kaşığı çoban çantasını atıp 3 dakika kısık ateşte kaynatıyoruz ve daha sonra süzüyoruz ılıyıncada bu çayı sabah kahvaltısından yarım saat önce içiyorsunuz.




1 tatlı kaşığı karabaş bitkisini 1 bardak kaynamış suya atıp 7 dakika kısık ateşte kaynatın.Daha sonra süzüp ılıdıktan sonra akşam yemeğinden 2 saat sonra için bu çayıda için..


Bel ve boyun fıtığı kürünü yaparken bu çayı içmiyoruz bu çay sadece fibromiyalji kürünü yapanlar için..

Ayrıca unutmayalım ki bitki çaylarını her seferinde tatlı yani klorsuz sudan yapacaksınız ve her seferinde taze olarak yapacaksınız..
birden yapılmaz..

Kendi uygulama şeklimden bir not verecek olursam eğer;bu kürü yaparken 10-15 dakika yağı anlattığım şekilde sürdükten ve bu işlem bittikten sonra çok az ısıtılmış bir havluyu ya da tülbet tarzında birşeyi yağı sürdüğüm bölgeye koymuştum..sıcak tutsun diye..yarım saat bir saat sonra çıkarttırmıştım..işin bu kısmı benim yaptığım birşeydi siz ister yapın ister yapmayın..Kürde olan birşey değil ben bu ısıtılmış havlu olayını kendim yaptım:)


Dipnot olarak şunu söylemeliyim ki; Osmanlı döneminde susam yağı ağrı kesici olarak çok fazla kullanılmaktaymış.

Rabbim Ya Şafii ismi şerifi ile nerde şifa arayan varsa şifa versin inşaAllah..Biz Rabbiminde izni ile Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlunun bu kürü vesilesiyle şifa gördük ve çevremdeki birçok kimsede şifa gördü,inşaAllah bu kürü buradan okuyup yapanlarada Rabbim şifalar ihsan eyler :) 

https://www.instagram.com/?hl=tr


SNAPCHAT ADRESİM : mervegucluu1




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder