23 Şubat 2017 Perşembe

ARİFOĞLUNUN KAŞ VE KİRPİK YAĞINI DENEDİM MEMNUN KALDIM ;)




Gözler ve bakışlar oldukça önemlidir..Güzel bakışlar için kaş ve kirpik vazgeçilmezdir..Kirpiklerimiz dolgun ve uzun olunca bakışlar da haliyle daha derin oluyor...Kaşımız gözlerimizi öne çıkaran sadece bir ufak detay olmakla kalmıyor adeta tamamlayıcı bir unsur..Ancak kaş ve kirpiklerimize bakım yapma alışkanlığımız maalesef pek fazla yok..


 Böyle olunca da zamanla kaş ve kirpiklerde seyrekleşme,dökülme görülebiliyor..bazen çok fazla kozmetik kullanımı bazen de genetik olarak bu son ile yüzleşiyoruz..Ya da kaş ve kirpiklerimiz doğuştan çok zayıf olabiliyor..Kaşlarımızı kaş farı ya da kaş kalemi ile boyararak kirpiklerimize de takma kirpik kullanarak bu açığı kapatmaya çalışıyoruz.Gerçi ben hiç takma kirpik kullanmadım ama çok fazla kullanan var maalesef ve bu takma kirpikler o kadar yaygın bir hal aldı ki günlük makyajda bile sürekli kullanılır oldu ve bu aslında belki günü kurtarıyor ama işin gerçeği kirpiklerimize de zarar veriyor..


Sonuçta bunların hepsi geçici çözümler ve bu işlemleri sürekli yapmak bir süreden sonra can sıkıcı olabiliyor..Bakım yapmak olanı değerlendirmek olanın üzerine birşeyler koymak herzaman daha akılcı ve uzun süreli olandır ;)

Şimdi sizi geçici değil kalıcı bir çözümle tanıştıracağım ne estetik müdahale ne de kaş çizdirme ve ne de çok para harcamamıza gerektirmeyen bir çözüm..Elbette bir mucize beklemeyin bu yağı kullanırken..Birden ok gibi uzun hacimli rimel sürmüş edasında kirpiklere sahip olmuyorsunuz ya da küsen ya da az olan kaşlarınız birden aşka gelmiyor :)))
Ama el de olan kaş ve kirpiğinizi daha da iyileştirdiği bir gerçek..

Yıllardır severek ve güvenerek alışveriş yaptığım bir marka olan Arifoğlunun bir ürünü bu..Kaş ve kirpik yağından bahsediyorum elbette ;) Kullanmaya başladıktan bir süre sonra özellikle kirpiklerimde ki etkisini ben çok net farkettim mesela..


İsterseniz ilk olarak ürünü yüzeysel olarak anlatayım size :) Sonrada bende ki etkilerine geçelim ;)

Bir kutu içinde kaş ve kirpik yağını ikisini birarada alıyorsunuz zaten bu şekil de satışa sunulmuş.. hem kaş hem kirpik için olan her iki şişe de rimel şişesi gibi dizayn edilmiş..Kirpik ve kaş için farklı fırçalar tasarlamışlar kullanım pratikliği açısından..Çok başarılı bir dizayn olup pratik kullanım sağlıyor..Çantanıza atıp çıksanız dökülme riski yok heran heryerde yanınızda götürebilir seyahatlerde valizinize güvenle koyabilirsiniz..Böylece kullanımını aksatma olasılığınız da ortadan kalkıyor..Dış dizaynı böyle ya içeriğinde ne var diyorsanız içeriğinde argan yağı ve e vitamini yer almakta..


Ben gün de 2 kez kullandım sabah ve akşam olarak zaten kullanımında da gün için de bir ya da iki kez yeterli diyor..



Ürünü aldığım gibi snapımde paylaştım :) Kullanıp sonra size gelişmeleri bildirİcem dedim..Ancak daha snapi atar atmaz snapımdeki arkadaşlarımın çoğunluğu kullanımı beklemeden nerden aldın,nasıl kokusu,kullanımı nasıl,işe yarar mı,ben de alıyım gibi sorular sormaya başladılar :) Ürünü görür görmez bu kadar ilgi çekmesi beni şaşırtmadı desem yalan olur :) Burdan da anladım ki bu biz bayanlar arasında oldukça sıkıntılı bir durummuş aslında..Kaş ve kirpiklerinden muzdarip demek ne kadar çok bayan varmış..
O zaman bunu blogda da yazmalıyım ki daha çok kişiye ulaşsın dedim..
Ancak kullanıp tamamen test etmeden de yanlış şeyler yazmak istemedim..

Kullandım testi geçti ve yazıyorum işte;)


Benim kaş ve kirpiklerim normalde de seyrek ve kısa değildir aslında ama her dışarı çıkarken rimel sürmek kaşlarımı az da olsa kontörlemek bazen zor gelebiliyordu.O yüzden biraz biraz daha gürleşsin uzasın dolgunlaşsın da kirpiklerim ben de her seferinde bu rutini yapmaktan kurtulayım istedim..

1 ay kadar kullandım ve sonuç beni hayli şaşırttı..
Kaşlarımda ki ara ara olan seyreklikler dolmaya yerine kaşlar çıkmaya başladı kirpiklerim ise daha dolgunlaşıp uzadı..Rimeli sürdüğüm de bu durumu daha çok farkettim çünkü çok ufak bir rimel sürüşü ile kirpiklerim eskiden daha çok rimel sürdüğüm de olan uzunluğa ve dolgunluğa geldi..


Ve kolay kolay da bitmiyor şişede ki yağ..Çünkü kullanım kolaylığı sağlayan fırçaları aynı zamanda yağın ziyan olmasını da engelliyor böylece uzun süre aynı ürünü kullanabiliyorsunuz..Çok ta uygun bir fiyatı var her bütçeye uyacağına inanıyorum..Fiyatına göre gösterdiği performans çok çok çok fazla iyi ;)


Alın kullanın pişman olacağınızı düşünmüyorum ;)
 Ben kaş ve kirpik yağını arifoğlunun kurtköyde ki viaportta bulunan mağazasından aldım..


Bir çok yer de mağazası var ama mağazalarına yakın olmayanlar için ise internetten sipariş imkanı da var..Şunu söylemeliyim ki bu kesinlikle bir reklam değil ben müşteri olarak memnun kaldım ve bu durumu blog yazarı olarak sizlerle paylaşmak istedim ki siz de faydalanın diye..Beğenmediğim birşeyi ne sosyal platformda ne de günlük hayatımda kesinlikle önermem..Beni bilenler bilir birşeyi öneriyorsam kendimde kullanıyorumdur ;)

buradan da kolaylıkla siparişinizi verebilirsiniz..

Kullanımda pratiklik arayanlar için,ben o yağı bu yağı karıştıtıp yapamam hazırı varsa alıyım diyenler için güzel bir ürün ;) Fiyatıda gayet makul..

Benden şimdilik bu kadar denediğim ve memnun kaldığım ürünlerle yeni postlarda görüşmek üzere :) 

SNAPCHAT : mervegucluu1

https://www.instagram.com/






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder