19 Ocak 2013 Cumartesi

CİLT GÜZELLİĞİNE DAİR BİRKAÇ NOTUM VAR SİZE:)



CİLT GÜZELLİĞİNE DAİR BİR KAÇ NOTUM VAR SİZE:)


Merhabalar...

Bu yazımda kendi hayatımda bana sıkça sorulan bir sorunun cevabını yanıtlamak
istedim...Aslına bakarsanız bu sorunun cevabını hiçbir zaman tam olarak verememişimdir...



Soru genelde cildim için ne kullandığım,hangi marka krem yada temizleyici malzemeler kullandığım ve hangi tür doğal uygulamalar yaptığım konusunda çokça geliyor ...Çevrem ve arkadaşlarım bu soruları ardısıra sorarlar bana...Ama ben her seferinde net bir cevap verememişimdir...Çünkü bilerek çok özel bir uygulama yapmıyorum...

Herkesin kendi püf noktaları,hiç vazgeçemediği markalar vardır...Belki benimde sırrım bunlardır...
Birde doğal kremlerim doğal maskelerim vardır,e haliyle böyle oluncada mutfakta yemek yapımında kullanılan malzemeler benim cildim için kullandığım vazgeçilmez ürünlerimin temel taşı olmuyor değil:)



İlk  önceliklerimden biri cilt temizliğidir...Temiz bir cilt herzaman bakımlıdır zaten...Cildimde makyaj varsa mutlaka onu iyice temizlemeden yatmam...


Temizlik derkende öyle saatlerce çok zamanımı çok vaktimi ayırdığım işlemler olmuyor... Pratik ve olabildiğince kısa sürede yapılması demek zamandan tasarruf ve konfor demektir biz hanımlar için...
Yüzümü temizleme işlemim her gece yatmadan önce 10 dk mı alır yada almaz...Biotherm'in yıkama sütü ve toniği ile makyajımı,yüzümü güzel bir şekilde
temizlerim...Yıllardır kullandığım ve cildime çok iyi geldiğine inandığım bir markadır...Böyle şeyleri çok fazla sık sık değiştirip kendimi riske atmaktan kaçınanlardanım...Bir şey iyi geldiyse uzun süre ona sadık kalanlardanımdır yani...


Krem olarakta aynı serinin ürünü olan Biothermin nemlendiricisini kullanıyorum...Onun dışında yüz temizliğimde ekstra bir 
kozmetik ürünü kullanmam,daha çok doğal maskeleri,peelingleri tercih edenlerdenim...


Mesela belirli aralıklarla yaptığım maskelerimden bir tanesini sizlerle paylaşmak 
istiyorum...


Ancak cildimin yağlı olmadığını belirtmek isterim yani bu uygulamaları yazın karma cilde sahip olup,kışında kuru cilde sahip olan bir kişi olarak yapıyorum:)))

Yarım yumurta akı 

1 çorba kaşığı esmer şeker...

Bunları iyice karıştırıp yüzünüze ve dudaklarınıza dairesel hareketlerle sürüp,10 dk kadar yüzümüzde bekletip sonrasında ılık su ile yüzümüzü yıkıyoruz..Bu maske cildimize parlaklık ve canlılık kazandırmada büyük rol sahibi...

Bu maskeyi ilk yaptığınızda bile farkı göreceksiniz...Öyleki düzenli olarak yaptığınız takdirde göreceksinizki cilt gözenekleriniz daha sıkı,daha berrak,duru,parlak bir cilt aynada size gülümseyen:)))

Bundan sonra blogumda sık sık evde kendi cildime uyguladığım maske,peeling,doğal krem tariflerini sizlerlede paylaşacağım...Umarım sizin cildinizede iyi gelirler :)

                                                      

SNAPCHAT : mervegucluu1


https://www.instagram.com/mervegucluu/





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder