2 Aralık 2012 Pazar

MAKYAJLI ÜNLÜLER MAKYAJSIZKEN KİMLER:)))


 MAKYAJLI ÜNLÜLER MAKYAJSIZKEN KİMLER:)))

Onları hep makyajlı görmeye alışığız.Makyajsız yanlarından geçsek tanımayız sanırım desem yook canım okadarda deil tanırız diyorsanız buyrun makyajsız hallerine bakalım...Görseniz tanırmısınız yoksaa bir benzeri der yanından öylece çekip gidermisiniz?

İlk olarak Cameron Diaz;
 
Pamela Anderson için fazla bişey söylemeye gerek varmı bilmiyorum sözün bittiği yer mi neresi bu:)))
 
Jennıfer Lopez Türkiyeye geldi salladı gitti...Ataşehirden evde almış dünya küçük deriz ya,olurda birgün karşılaşırız falan makyajsız halini siz şimdiden görün bilin istedim:) 
 Chrıstına Aguilera hem dansı hem sesi mükemmel ama makyajsız hali için aynı şeyi söyleyemicem:)
Madonna...Bu fotoğrafta çok fazla bir değişiklik yok.Birkaç fotoğraf sonra paylaşacağım hakikaten bir olay niteliğinde:)İnsan bu kadarda deil yaaa diye mırıldanıyor:)
Penelope Cruz,çok zarif,çok güzel bir kadın derdim makyajsız halini görmeden önce ama şimdi acabaaaa öyle mi diye düşünüyorum:)Beni en çok hayalkırıklığına uğratan oldu:(
Bir hayalkırıklığıda Jennıfer Lopezden gelsin...Makyajlı bayılıyorum bu kadına dicem artık..Eskiden olsa direk Jennıfer,süper kadın diye başlardım sözlerime ama kusura bakmasın Jennıfer artık yok böyle konuşmak:)))
Eveeeet bir Penelope Cruz faciası daha:)))Facia resmen...İnsan inanırmı ya,sağdaki kadınla soldaki kadının aynı olduğunu...Biri son derece alımlı,elit,bakımlı diğeri ise sanki evde 10 çocuk bakarken biryandanda evi temizlerken,markete süt almaya çıkmış bir kadın:)
Britney Spears ahh ahh ne çok severim kendisini,onun şarkılarıyla büyüdüm eveet gerçekten onun şarkılarıyla büyüdüm ben ezbere bilirdim her şarkısını...Ozamanlardaki ''baby one more time''şarkısının klibi hala gözümün önünde harikaydı,çok tatlıydı,Britney orada:)Küçüktü zaten,gerek ses rengi,gerek dış görünüşü,ben küçüğüm ama sesim benden büyük der gibiydi:)
Bir Jennıfer Lopez fotoğrafı daha sizlerle:)Diğer fotoğraftaki haline göre çok çok iyi görünüyor burada bence,ya sizcede öyle değilmi:)

Angelina Jolie güzel kadın,çekici kadın,alımlı havalı kadın ona lafımız yok ama şu makyajsız fotoğrafından sonra hala aynı şekilde bir iddia sürdüremicem arkadaşlar:(
En sona en bomba fotoğrafı saklamak istedim:)))))
NASILLLLL:)
Ben kelimelerin,cümlelerin,paragrafların tükendiği yerdeyim:))))
Ünlüleri bir makyajlı birde makyajsız gördükten sonra diyebilirim ki...Bizler hepsinden güzeliz arkadaşlar bizede okadar makyaj yapılsa biz enazından onlardan çok daha iyi oluruz:)

Bir başka ünlüler analizinde görüşmek üzere:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder